3 Mart 2015 Salı

Şubat bitenler kulübü!

Merhaba!
İlkbahar geldi ve ilk günler soğuk olsa da, çok sıcak ve güzel günler bizleri bekliyor. İlkbaharın ilk yazısıyla karşınızdayım. Açılışı "bitenler" yazısı ile yapmak istedim. Neler bitirdim, bakalım:
* Dalin bebek şampuanı: çocukluğum kokuyor bu şampuan, saf kokusunu çok seviyorum. Hem kızım kullanıyor, hemde fırçalarımı da yıkıyorum.
* İpek şampuan: yağlı saçlar için, papatya  ve limon çiçeği özleri içerir.Arkadaşım tavsiye etmişti, aldım ve denedim. Hiç memnun kalmadım. Kokusu sadece çok güzeldi.
* Babydream bebek losyonu: yoğun yapılı bebek vücut losyonu. Zor emiliyor, fakat çok iyi nemlendiriyor ve harika kokuyor.
* Splat çocuk diş macunu: Splat markası ailece kullandığımız bir marka zaten. Tam notu aldı bizden bu diş macunu.
* Rival de Loop peel-of maske: sevdim ve eğlenceli buldum. Yakında buradan yorumlarımı paylaşacağım.
* Alouette ıslak tuvalet kağıdı: çok kurtarıcı ve pratik bir ürün.
Şubat ayında kızım benden çok ürün bitirdi. Artık Mart ayından umutluyum, bir sürü ürün bitirmeyi düşünüyorum.
Siz hangi ürünleri çok çabuk bitiriyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder