13 Mart 2015 Cuma

Misafir kalem: Nagehan Buse'den cilt bakım rutini

Güneşli cumadan herkese merhabalar!
Bugün blogumda misafir var. Kendisini çok severek takip ediyorum, etmeyen varsa çok şey kaçırmış oluyor. Nagehan Buse hem tatlı, hem kibar bir insan ve başarılı bir blogger. Umarım, bir gün yüz yüze tanışma fırsatım olur kendisiyle. Bugün bizlerle cilt bakım rutininde neler yaptığını paylaşacaktır. Eminim ki, işimize yarayan bir çok ürün ve tavsiye çıkacaktır. Hadi, sözü Buse'ye bırakıyorum:  
Merhaba sevgili Çalışan anne ve değerli "Kariyer de yaparım, blogumu da yazarım" izleyicileri..Ben blogunun Tak Takıştır Giy Yakıştır  sahibesi nagehan buse!
Bugün cilt bakım rutinim ile sevgili Melisa'ya konuk oldum, çok sevindim kendisine beni ağırladığın için çok teşekkür ederim.
Gelelim cilt bakım rutinime ; 
Ben karmaya dönük t bölgesi yağlı bir cilde sahibim, kısaca cilt tipimi anlatmak gerekirse gerekli bakım yapılmadığı zaman t bölgem yağlanıyor ama maske,peeling yapıldığı zaman yağlanma meydana gelmiyor.
Bunun için hafif bakım yapmaya özen gösteriyorum, kullandığım ürünler ise karma ciltler için hep güvendiğim garnier, nivea ve diadermine markaları tercih ediyorum..
İlk olarak makyajımı diadermine markasına ait ekspres 3'ü 1 arada temizleyici suyunu kullanıyorum, bu ürün tüm cilt tipleri için ve vitamin içeriyor.. Bu üründen memnunum sadece yapış yapış hissi veriyor uygulandığından itibaren ama daha sonra bu yapış yapış hissi durumu geçiyor tamamen, makyajı gayet güzel temizliyor memnunum..
Makyajımı temizledikten sonra maske uygulamasına geçiyorum, şimdi tek bir tane kullandığım marka ve ürün yok, tercih ettiğim 4 tane ürün var bunlar ;
 La roche - posay yağlı ciltler için temizleyici jel :  Bu ürünü bitirmek üzereyim, çok memnunum içeriği çok temiz paraben içermiyor ve en güzeli de yağlanmayı kontrol altına alıyor, ben bunu t bölgem de çok yağlanma olduğu zaman kullanıyorum.
Garnier arındırıcı temizleme jeli : Ürün yağlanmayı kontrol altına alacağını ve gözle görülür şekilde matlaştıracağını, gözenekleri sıkılaştıracağını vadediyor.. Gözenek sıkılaştırması konusun da bir yararını görmedim ama yağlanan bölgeleri çok güzel matlaştırıyor.. Her banyo sonrasın da kullandığım bir ürün.    Avene yağlı ciltler için sabun içermeyen temizleme jeli : Avene ise arındırıcı ihtiyacını gidereceğini ve yağ sebum salgısının düzene girmesini vadediyor.. Çok fazla kullanmadığım için pek bir şey söyleyemeyeceğim ama düzenli kullanım da etkisini göstereceğini düşünüyorum aşırı yağlı ise pek etki edeceğini sanmıyorum.. Ay da 2 defa kullanırım.
Garnier saf&temiz neem arındırıcı temizleme jeli:  Garnier'ın bu ürünü yeni çıktı doğal neem yaprağı ve çay ağacı özleri içeriyor.. Normal ve karma ciltler için, sizlere bu ürünü tavsiye ederim eğer ki yağlı bir cildiniz varsa, kuru bir cilde sahip iseniz bu ürüne bakmayın bile daha da kurutuyor cildi ama yağlanmayı çok güzel bir şekilde kontrol altına alıyor..Sabah ve akşam kullanıyorum.
Maske için kullandıklarım bu kadar..Tonik kullanmıyorum yararını göremediğim için ama onun yerine MAC markasına ait yağ kontrol edici losyonu kullanıyorum, bunu makyaj yapmaya başlamadan önce cildime uyguluyorum sonra sırası ile makyaj bazı, bb krem uygulaması yapıyorum, t bölgeme uyguluyorum sadece çünkü bir tek yağlanma sorunu yaşadığım yer t bölgesi, üründen memnunum yağlanmayı 4-5 saate kadar kontrol altına alıyor..
Bir diğer değinmek istediğim yer ise yaz ayların da çok yağlanma sorunu yaşadığım zaman çok severek kullandığım MAC markasına ait bu temizleyici, uygulandığında çok iyi durulama gerektiriyor çünkü verdiği yağ hissi geçmesi biraz zor oluyor ama yağlanmayı yok ediyor..
Krem olarak ise gündüzleri diadermine markasına ait bu kremi kullanıyorum nemlendirmek amaçlı ve akşamları ise bepanthol kullanıyorum.. Bepanthol sivilceler ile bire bir harika baş ediyor ayrıca çok işlevli kullanımı var çok memnunum..
Benim cilt bakım rutinim'in sonuna gelmiş bulunuyoruz, çok teşekkür ederim okuduğunuz için ve tekrar tekrar sevgili Melisa'ya çok çok teşekkürler beni blogun da ağırladığı için çok mutlu oldum.. Kendinize iyi bakın, bakımlı olmayı unutmayın sevgiler!
Buseciğim güzel ve faydalı paylaşımın için teşekkür ederim. 
Kendinize güzel bakın.
Sevgiler,
Çalışan anne

2 yorum :

  1. Tatlım asıl ben sana çok teşekkür ederim beni ağırladığın için ve benim için bloguna konuk olmak büyük bir mutluluktu, umarım tanışma fırsatımız olur aynı şekilde ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum severek takip etmene çok öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil