26 Mart 2015 Perşembe

Rival de Loop pell-off maske

Merhabalar!
Bugün hava çok güzel, İlkbahar mı geldi ne... Bu güzel havanın tadını çıkarmak gerekiyor. Sadece soğuk havalarda değil, sıcak havalarda da cildimizin bakıma ihtiyacı vardır. Temizleme ve nemlendirme bazen yetersiz kalabiliyor. İşte, tam bu anda yardımımıza maskeler yetişiyor. Etkisini beğendiğim bir maskeden bahsediyorum sizlere.
 Rival de Loop peel-off maske: aloe vera ve papatya özleri içeren soyulan maske. Gözenekleri derinlemesine temizler, nemlendirir ve yeniler, makyaj kalıntıları ve ölü derileri temizler - işte tam olarak görevi budur maskenin.
Gözenekleri başarılı bir şekilde temizliyor, az da olsa sıkılaştırıyor. Maske sonrası cildimde hafif kuruluk hissedebildim ve nemlendirici ile giderdim. Ölü derilerden temizler mi, emin değilim; fakat cildimi yumuşattı ve cildime aydınlık kazandırdı.
 Maske Rossman mağazalarında satılmaktadır. İkili şekilde ve tek kullanımlıktır, her poşet 8 ml'dir. Fiyatı oldukça uygun 3 TL civarı. Yoğun jel kıvamında ve soyuluyor. Tek paketi iki defa rahatlıkla kullanabilirsiniz. Tek seferde bana çok fazla geldi.
Maskeyi ince tabaka eşit şekilde göz ve dudak çevresi hariç tüm yüzümüze uyguluyoruz. 15 dk. bekletiyoruz ve çene kenarlarından (yani aşağıdan yukarıya doğru) tutup yavaşça çıkarıyoruz. Sonrası ılık su ile yüzümüzü yıkıyoruz. Hafif yanma hissi oluştu. Maske sonrası yüzümde kızarıklar ortaya çıktı. Fakat bir süre sonra yanma ve kızarıklıklardan eser kalmadı ve cildim pırıl pırıl oldu.
Yanma ve kızarıklık sorunu yok sayarsam, bu maskeyi çok sevdim. Fakat bu sebeplerden dolayı tekrar almayabilirim, ne yazık ki.
Siz bu maskeyi kullandınız mı?
Kendinize güzel bakın.
Sevgiler,
Çalışan anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder