20 Haziran 2014 Cuma

Kozmela alışverişim

Herkese cuma gününden merhabalar!
Bir çok yerden duyduğum Kozmela dan alışveriş bende yapmak istedim. Hem de istediğim ürünler 50% indirimli olunca hiç düşünmeden aldım. İlk Kozmela alışveriş deneyimim oldu. Çok memnun kaldım. Ürünler elime 2 güne geçti. Çabuk gelmesi de ayrıca beni mutlu etti.
 Neler aldığıma gelirsek...RT fırçaları, evet artık bende de var bu fırçalardan. Herhalde, almayanı dövüyorlar diye hemen aldım. Bu fırçalarla ilgili çok olumlu yorumlar duydum. Umarım, bende memnun kalırım.
1 adet starter set (göz makyaj seti), 1 adet powder brush ve 1 adet blush brush aldım.; toplam 98 TL tutarında. Kıllarına bayıldım yumuşacık, sürekli yüzüme sürüyordum ilk açtığımda. Umarım, kullanınca daha da çok severim.
Sevgiler,
Ç.Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder