30 Haziran 2014 Pazartesi

Instagram günlüğü

Herkese iyi haftalar diliyorum!
Son zamanlarda Instagramda nasıl geçtiğini kısaca anlatmak istiyorum. Şahsen ben, bu tarz yazıları okumayı seviyorum. Başlayalım o zaman...
Amerikadan gelen hediyem beni çok mutlu etti:
 Yatmadan önce el ve dudak bakımım:
 Günün kahramanları:
Rimmel London Apocalips 101 numarası dudaklarda duruşu:
Bu koca taşlı yüzük hangi parmağa takılır karar vermiş değilim:
İnternet'te gezinirken gördüm bu saç modeli, çok beğendim, mutlaka deneceğim:
 Bayılarak takip ettiğim Melis'i, siz de takip ediyormusunuz:
 Sevgili Alice tag başlatmıştı #benimstogum, benim stoğum ise bu kadarcık:
Günlük olarak severek kullandığım parfüm:
 Ve bugünün kahramanları, sadesinden:

 Bu tarz yazılarla ilgili düşünceleriniz nedir? Paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Sevgiler,
Ç.Anne

4 yorum :

  1. celebre benimde çok beğenerek kullandığım bir parfüm :) saç modelinide çok beğendim canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman klasiğimdır. Bir de Today var, ona bayılıyorum!

      Sil
  2. Maskarayı denedin mi :) çok merak ediyorum bu maskarayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,canım kullandım. Ama inan ki, abartılacak kadar yok. Ben Rocket ten daha çok memnun kaldım. En kısa zamanda yorumlarımı paylaşırım.

      Sil