10 Haziran 2014 Salı

Ben de hoş geldim blog dünyasına!

Merhabalar,
Yoğun ve hızlı iş temposunda hayat o kadar çabuk geçiyor ki, mutlu olmak için her anı yakalamalıyız. Sevdiğimiz uğraşlara zaman ayırmak kadar güzel bir şey yok, bence. Blog yazmayı ve okumayı seven, aynı anda bir çocuk sahibi olan yoğun tempoda çalışan anneyim. Kızımı, işimi, blogumu da seviyorum. Hepsini bir anda yapmaya çalışacağım. Yapabilir mıyım?! Yapabilirim, diye düşünüyorum. Tabiki, her kadın gibi ben de makyaj ve bakım ürünlere çok meraklıyım. Blogumun konusu da bu olacak: ürünler, yorumlar, deneyimler ve bir çok konu daha. Yeni blogları keşf etmeye ve yeni insanlarda tanışmayı istiyorum. Sizi blogumu ağırlamaktan mutluluk duyarım!

3 yorum :

  1. Hoşgeldin sefalar getirdim ilk ben geldim umarım uğurlu olurum :) güzel güzel bol kozmetik yazıları görürüz artık senden.
    İlk miminide yapmış ol artık mimlendinn!

    http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2014/06/mimmm-21-soru-yagmuru.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bol bol yazılarıma bol bol yorum isterim ama :)
      Mim'i en kısa zamanda cevaplacağım.

      Sil
    2. Hiihii ayıpsın ya :)) zaten herkesi boş bırakmamaya çalışıyorum yorumlarla biraz yorum sıkıntmız var bloglarda :)

      Sil