17 Haziran 2014 Salı

Dirty Works ikilisi: peeling ve vücut losyonu


Herkese merhabalar!
Bu yazımda Dirty Works vücut bakım ürünleri ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Genelde kullananlar çok memnun. Yüz ürünlerini de çok övüyorlar. Henüz yüz ürünlerini deneme fırsatım olmadı ama peelingi ve losyonu denedim. Genel görünüşü ise:
*Öncelikle ambalajları çok hoş
*Harika kokuyorlar ve uzun süre kokuları etkili  
*Minik ve iri tanecikleri içeriyor peeling;bunların sayesinde vücudumu rahatlıkla peelingliyorum
*Peelingi dairesel hareketlerle sünger yardım ile uyguluyorum, masaj yapmış gibi rahatlıyor vücudum
*Yapısı oldukça akışkan ki bu peeling için bir artı, bana göre 
*İçeriğine çok dikkat eden biri değilim ama görmek isteyenler olabilir
 
*Losyon kokusu çok ama çok güzel; sadece kokusu rahatlamama yetiyor, diyebilirim
*Yapısı oldukça yoğun
*Yoğun şekilde nemlendirme sağlıyor; az miktarda uygulamak gerekiyor, çünkü dağatmakta zorluk çekebilirsiniz.
*Ayrıca yapış yapış hissi de yok
Ben bu ikiliyi sevdim. Alacaklarım arasında girdiler bile. Sırada Dirty Works'ın yüz ürünlerini denemeye. Deneyen varsa yorumlarınızı okumak çok isterim.
Sevgiler,
Ç.Anne




5 yorum :

  1. internette gezerken gördün blogunu ve çok beğendim canım takipteyim, banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş gelgin! Sana da hemen bakıyorum.

      Sil
  2. Güle güle kullanasın, bende yüz maskesi var peeling almadım çok yoğun değil diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yüz maskesini çok övdüler. Denemek istiyorum

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Yüz maskesini çok övdüler. Denemek istiyorum

      Sil