14 Ocak 2015 Çarşamba

The Balm far bazı: Put a Lid On it

Bol güneşli gününde herkese merhaba!
Bugün yeni inceleme yazımla karşınızdayım. Konumuz ise - Put a Lid On it far bazı. Uzun zamandır bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum. Sanırım, kullanan herkes memnun, hatta high-end ürünlerle karşılaştırılma bile yapıldı. Peki, bu ürünü neden bu kadar sevdiğimi yakından inceleyelim.

Tüm The Balm ürünlerin olduğu gibi hoş ve espirili ambalajına sahiptır. Oldukça minik, tam olarak 11,8 ml ve tüp şeklinde olduğu için kullanımı gayet pratik hale getiriyor. Az miktarda uygulamak gerekiyor, bir mercimek tanesi kadar neredeyse iki göz kapağa da yeterli geliyor. Kokusu yok denecek kadar az ve rahatsız etmiyor. İlk sıktığınızda beyaz renginde olsa da, göz kapaklara yaydığınız zaman şeffaflaşıyor. Göz kapağın rengini eşitlemiyor ama farların pigmentasyonlarını çok başarılı bir şekilde arttırıyor.
Kalıcılığına gelirsek, kesinlikle çok iyi diyebilirim ve göz çizgilere birikme yapmıyor. Özellikle yağlı göz kapaklarda başarılı bir sonuç elde edilebilir. Baz ıslak bitişli ve sürdükten sonra farı uygulamak için biraz beklemek gerekir. Ben, bazı uyguladıktan sonra, üzerine pudra ile geçiyorum ve sonra farları uygulamaya başlıyorum. Hatta, sadece eyeliner uyguladığım zaman bile bu bazı uyguluyorum. Kısacası, bu ürün göz makyajlarımda benim vazgeçilmezim.
Sevgiler,
Çalışan anne

6 yorum :

  1. Bu güne kadar kullandığım en iyi göz bazı diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel bir inceleme olmus, emeginize saglik! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım, faydalı olmuştur.

      Sil
  3. Ben de aldım da uzun sürdir denenmek için bekliyor. Elimde başka baz var bitmek bilmedi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil