7 Ocak 2015 Çarşamba

Kasım - Aralık ayında bitenler

Merhabalar!
Kar yağacak diye bu kadar uyarı yapıldı, okullar tatil ilan edildi, kar nerede? Evet, hava soğuk -2 derece ama 3-5 cm kar için bu kadar alarm neden?! Acaba, Rusya'da insanlar nasıl yaşıyor kışın, orda kar tatili diye bir şey yok. Tüm isyanlarıma rağmen, kardan yana umutluyum, belki yağar ha, ne dersiniz?
Biraz içimi döktükten sonra, gelelim bugünkü konumuza. Son iki ayda bitirdiğim ürünler:
* Dalin bebek şampuan: hem kızımı, hem fırçalarımı yıkıyorum. Herkes memnun!
* Blendax şampuan: kepeğe karşı olanı, önceki Blendax şampuanımda daha memnundum,sanırım yasemin özlüydu. Bu şampuan çok fazla hacım vermiyor. Temizlemesi fena değil, memnun kaldım.
* Faberlic duş jeli: bu seriye bayılıyorum. Duş jelin adı ise "Meihua ezgisi" değişik kokusu var. Boyu 320 ml ama oldukça uzun süre yetiyor bana. Stoklarda başka çeşitler mevcut.
* Brise d'Amour temizleme jeli: bitenlerin klasiğidır. Sevdiğim ve sürekli aldığım ürün.
* Garnier temizleme jeli: bu kadar berbat ürün olamaz. Tonik ile birlikte almıştım ve hiç memnun kalmadım. Toniği ilk kullanımdan sonra attım, çünkü çok ağır alkol kokuyordu. Jeli de çok zor da olsa bitirebildim. Cildimi baya kuruttu. Hiç memnun kalmadım, çok üzüldüm.
* Dirty Works el kremi: çok sevdim bu kremi. Bulamıyorum son zamanlarda, bulduğumda alacağım tekrar.
* Splat diş macunu: deneme boyu. Memnunum bu markadan. 
* Avon parfüm: tam adı ise Rare Pearls. Kokusu ve kalıcığı mükemmel. Günlük kullanımda kurtarıcım kendisi.
* Blistex dudak balmı: meyveli olanından. Kokusundan ve tadından dolayı sevemedim ama nemlendirmesi muhteşem.
* Maybelline Master Precise eyeliner: fena değildi, çabuk kurudu.
* Max Factor maskara: fırça tuhaftı, sürekli heryerime bulaştırıyordum (yo, kesinlikle beceriksiz biri değilim). Daha iyi maskaralar var.
Son iki ayda ürün bitirme konusunda performansim düşüktü. Önümüzdeki aylara bakacağız.
Peki, siz hangi ürün çabuk bitiriyorsunuz? Hangi ürünleri bitirmeye zorlanıyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder