1 Ağustos 2014 Cuma

Temmuz bitenler

Cuma gününden herkese merhaba!
Her ay klasiği olan "Bitenler" postu ile karşınızdayım. Temmuz ayında, haziran ayına göre daha fazla ürün bitirdim mı ne :)
Gelelim neler bitirdiğime ve kısa yorumlarıma...
*La ligne duş jeli: bu marka sadece Gratislerde satılıyor. Köpürmesi, temizlemesi gayet iyi. Kokusu ferah ve hafif. Beğendiğim ürün. Tekrar alabilirim.
*Elseve şampuan: yağlı saçlar için. Her zaman klasiğimdir. Kokusu ayrıca harika, kalıcı da. Çok memnunum. Favorim
*Caramel banyo köpüğü: Faberlic'e ait bir ürün. Kızım bayıla bayıla bitirdi. Kokusu güzel ama köpük gibi kabarık köpürmüyor, maalesef.
*Verbena tonik: yine Faberlic'e ait bir seri. Sevdiğim yanı ciltte maske gibi his bırakmaması.
*Brise d'Amour intim jel: yine vazgeçilmezim. Sevdiğim ve her zaman alacağım bir ürün.
*Loreal köpük jel: temizlemesini ve köpürmesini gayet iyi. Cildimle iyi uyum sağladı. Yenisi alındı bile.
*Incandessence parfüm: her  zaman kullanacağım bir koku.
*Expert Pharma ayak balmı: Faberlic'e ait bir seri daha. Nemlendirmesini çok başarılı, yapış yapış hissi yok. Bu 4'cü tüpüm. Yenisi açıldı bile, hatta stoklandı.
"Bu kadar Faberlic ürünü nerden?" diye soracak olursanız; bir ara büyük Faberlic alışverişi yapmıştım, ürünler ancak bitiyor. Ama favori ürünlerim de var. Ilerleyen zamanlarda blogumda mutlaka paylaşırım.
Bir sonraki ayda "Bitenler"de görüşmek üzere...
Sevgiler,
Ç.Anne

4 yorum :

  1. evet evet maşalla dyorumm nazar boncuku takıyorum sana :D Loreal güzeldi bende beğendim şuanda niveayı köpük olanını kullanıyorum bitince her ikisindende alırım...2 sinide beğendim .Loreal bu sefer başka çeşitini alırı belki karmayım ama hassas falan denerim nasıl olsa hepsi aynı temizliyor zaten hassas karmayım ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tatlım :)
      Aslında, Nivea yı ben de denemek istiyorum. Loreal'in peeling'ini aldım. Onu ilk defa kullanacağım. Umarım, memnun kalırım.

      Sil
  2. Bende Loreal'den çok memnun kalmıştım canım.Çok güzel bir yazı olmuş :)
    Bloğuma beklerim canım benim :*
    http://nursstuudio.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Evet, ben de Loreal'i başarılı buluyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil