25 Ağustos 2014 Pazartesi

7 gün: Favori Kapatıcı

Herkese iyi haftalar diliyorum,
#20gundemakyaj tag'ın 7'ci günündeyiz. Favori kapatıcı konusu ama ben favori değil de, son zamanlarda kullandığım kapatıcım ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Çünkü henüz "evet, benim favori kapatıcım" dedirtecek ürünü bulamadım.
Rival de Loop markasına ait Natural Touch 02 numaralı concealer:
Ürün 6 ml ve büyük şişede, baya bir zaman yeterli olacaktır. 24 ay kullanma ömrü var, gerçi bu kadar uzun zaman bu tarz ürünlerini kullanma taraftarı değilim. Bu seride 3 renk mevcut; 02 orta renk ve pembe alttonlu. Cildimin rengine pek uyum sağlamadı, çünkü sarı alttonlu ürünler bana uyuyor. Önemli olan, kapatıcılığını çok sevdim. Orta kapatıcılıktan bir tık iyi olması; kalıcılığı da iyi çok beğendim. Uygulaması oldukça pratik ambalajı sayesinde.
Sevmediğim bir tarafı daha tuhaf kokması. Fark ettiğim kadarıyla bütün Rival de Loop ten ürünleri aynı kokuyorlar. Bana tam uymaması ise denemeden almam dı. Siz sakın bu hataya düşmeyin, diyorum.
Sizin önerebileceğiniz iyi bir kapatıcı var mı?
Sevgiler,
Çalışan Anne

2 yorum :

  1. Helena Rubinstein Magic Concealer cok tavsiye ederim,bitirip tekrar almisligim var cok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de satılıyor mu? Pek denk gelemedim.

      Sil