29 Ağustos 2014 Cuma

11 gün: Günlük Göz Makyajı

Evet, bugün cuma!
Ve yarın için çok heycanlıyım ve mutluyum, çünkü sevdiğim bir insanla görüşeceğim. Detayları mutlaka paylaşırım :)
Bugünün yazısına gelirsek, günün göz makyajı. Ve bugün fazla belli olmayan göz makyajı yaptım.
Kullandığım ürünler:
*Maybelline Color Tattoo-Pink Gold
*The Balm Meet Matt(e) far paleti
*Emily kahverengi göz kalemi
*Maybelline The Rocket maskara
*Essence kaş kiti
*Essence şefaf kaş jeli
Color Tattoo krem farı parmak yardımı ile göz kapağıma uyguluyorum. Crease bölgeme Matt Galagher rengini dağıtarak uyguluyorum, hem keskin geçiş olmasın, hemde biraz derinlik katmak için. Göz kalemi kirpik diplerime ve gözümün iç kısmına uyguluyorum. 2-3 kat maskarayı kirpiklerime sürüyorum. Seyrek ve şekilsiz kaşlarımı kaş kiti ile doldurup, sabitliyorum.
Günlük göz makyajım hem kolay, hem pratik, hem kullanışlı.
Siz günlük göz makyajlarda hagi renkleri tercih ediyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder