1 Haziran 2015 Pazartesi

Maybelline NY: The Colossal GO Extreme Maskara (Leather Black)

Merhabalar!
Uzun bir süre sonra tekrar burada yazı yazmak çok zevkli, çok özlemişim anlaşılan. Neden bu kadar uzun süre yazı yazmadığımı merak ediyorsanız, hemen cevabımı vereyim. Kızım ve eşim sağlık durumları ile ilgili sıkıntıları vardı. Neyse ki, herkes ve her şey yolunda ve iyi.
Bu yazımda sizler için Maybelline markasına ait, (ismi oldukça uzun) The Colossal GO Extreme Maskara Leather Black ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Bu siyah ambalajlı olanı, bir de sarı ambalajlı olanı var. İkisinin arasında fark ise - siyah ambalajlı olanı daha siyah olması. Elimde sadece 1 adet maskara olduğundan dolayı, ne yazık ki karşılaştırma yapamayacağım.
Ürün 9.5 ml ve açıldıktan sonra 6 ay ömrü var. Standart bir ambalaja ve tombul, sık kıllı fırçaya sahiptir. Fırçanın yapısından dolayı alt kirpiklere uygulamak marifet ister, çünkü her an bulaşma riski var. Ürün ekstra hacim ve daha fazla siyahlık vaad ediyor. Siyahlık konusunda daha fazla bir şey verdiğini düşünmüyorum. Hacim konusunda da pek başarılı olduğunu söylenemez. Fakat oldukça başarılı bir şekilde uzunluk ve doğal görünüm sağlıyor. Ben sadece iki kat uyguluyorum maskarayı, çünkü daha fazla kat uyguladığımda yapıştırıyor kirpiklerimi.(her maskara için geçerlidir)
Dökülme veya akma gibi bir sorunlarla karşılaşmadım. Çıkartması da fazla yorucu olmadığını belirtmek isterim. Bu ürünü alırken çok fazla etki beklemeyin derim. Günlük olarak kullanabileceğiniz bir maskara.
Siz bu maskaradan memnun musunuz?
Kendinize güzel bakın,
Sevgiler.



6 yorum :

  1. Denemedim denemeyi düşünmüyorum artık :) sen gule gule kullan guzel anne ;) Hayırlı Kandıller !-*-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Senin de Kandilin mübarek olsun!

      Sil
  2. Kıl fırçaları neden kullanamıyorum ben acaba. Bana göre slikon fırçalar mükemmel. Sanırım hem kıl fırça olmasından hemde yoğun hacim ve siyahlık vermediğinden dolayı bızımla deyılsın diyorum :) Emeğine sağlık. Eşin ve kızın için çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kıl fırçaları daha çok seviyorum ama silikon fırçalardan daha iyi bir etki alıyorum.
      Güzel dileklerin için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Özeldik seni <3

    YanıtlaSil