7 Şubat 2015 Cumartesi

Ocak ayında neler bitirdim

Merhabalar!
Herkese iyi haftasonular diliyorum. Bir ay daha geçti ve "bitenler" torbası yine doldu.Peki neler bitirdim, bakalım:
*Vaseline vücut losyonu: hafif kokulu, yapısı akışkan ve nemlendirmesi oldukça iyi olan bir losyon. Çok sık kullandığım ürünler arasında yer alıyor bu ürün. Bir kaç çeşidi var, ben bu yeşil olanı ve lacivert kapaklı olanını seviyorum.
*Blendax şampuan: yağlı saçlar için olanı, mavi jel kıvamında harika kokan bir ürün. Temizlemesi iyi ama hacim, yaseminli şampuan verdiği kadar vermiyor, ne yazık ki.
*Dirty Works vücut peelingi: yapısı akışkan ve kullanımı kolay olan bir ürün.
*Faberlic duş jeli: bu duş jelleri oldukça sevdim. Boyutları 330 ml ve oldukça bereketli, uzun süre idare edebiliyor. Kokusu değişik ve oldukça hoş.
*Today EDP: Avon markasına ait ve çok sevdiğim bir parfüm. Kalıcılığı oldukça iyi. Başarılı bir Avon parfümü.
*Faberlic roll-on: uzun zamandır kullanıyorum bu deodorantları ve artık bıktım. Yapısı fazlasıyla akışkan ve kokusuzdur. Terleme sorunu yaşamıyorum, bu yüzden daha farklı ürünleri seçebilirim.
*Expert Pharma ayak balmı: Faberlic markasına ait bu ürün. Yapısı hafif, nemlendirmesi iyi ve beğendiğim bir ürün.
*Alouette ıslak tuvalet kağıdı: Rossmanlarda satılıyor bu ürün ve çok pratik buluyorum. Bitenlerin klasiğidir.
Yine bakım ürünlerden oluşan "bitenler" yazısı. Umarım en kısa zamanda, bir makyaj ürünü eklemeyi düşünüyorum "bitenlere".
Peki, siz hangi ürünleri daha çabuk bitiriyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan anne

6 yorum :

  1. Today benim de en sevdiğim Avon parfümü.

    YanıtlaSil
  2. Todayı hiç begenmemiştim ben Sarı olanı vardı bende galıba bayadır var bu parfüm yıllandı yanı :) gelsin yenıler sevgılıler gunune beklıyoruz guzel anne mucukkk :-*

    YanıtlaSil
  3. yıne todaydı canım ama rengı sarıydı dıye aklımda kalmış yalnış hatırlıyorda olabulurum mazur gor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, olabilir tatlım. Zevkler farklıdır.

      Sil