26 Kasım 2014 Çarşamba

Mim: me time - kendime ayırdığım zaman

Merhaba!
Uzun zamandır bir mim yazmamıştım. Sevgili Güzellik Uykum beni mimledi ve kendisine buradan teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum:
1. Yalnızken ne izler veya okursun?
Sıkı takip ettiğim biz dizi yok. Artık elime ne geçerse, diyelim. Komedi olmak şartyla film izlemeyi severim.
2. Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Pijama, bol olanından :)
3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Aklıma gelirse maske yaparım, fakat meske konusunda oldukça sıkıntılıyım, hep unuturum yapmayı.
4. Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
Ojelerle çok yakın değilimdır, fazla kullanmam. Nadiren de olsa nude tonları tercih ediyorum.
5. Kendine ayırdığın vakitte ne içer ve ne yersin?
Bol bol kahve, tabiki! Meyve de tercih ediyorum. Ne kadar saçma değil mi? Bol bol kahve iç, sonra detoks yap meyvelerle :)
6. Aktüel en sevdiğin mum hangi marka?
Mumları pek sevmem. Arada resimlerde ambyans olsun diye kullanırım
7. Yalnızken dışarıda vakit geçirir misin?
Yalnızken sadece alışverişe giderim, yoksa hiç evden çıkmam.
8. Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Eskiden gitmişliğim vardı. Çok tuhaf geliyor bana ya...
9. En sevdiğin online-shop?
İnternette pek bir şey satın almam. Bu yüzden sevdiğim bir online-mağaza da yok.
10. Eklemek istediğin bir şeyler var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?
Aslında üstte yazıldığı şeyler pek kendime ayırmış gibi hissetmiyorum, çünkü zaten evde pijamayla dolaşıp bol bol kahve içerim ve arada diğer işleri de yaparım. Film izlemek senede bir olur, çok nadir yani. Maskeyi yapmak, zaten unuturum ve bakım yapmak kendime vakit ayırmış hissetmiyorum, zaten şart. Özellikle 1-2 saatı ayırıp arkadaşlarımla buluşmak kendime ayırdığım en güzel vakittır, bana göre; çünkü çok fırsat olmuyor.Son 1-2 aydır spora başladım ve bence kendime ayırdığım vakit budur.
Mim için tekrar teşekkür ediyorum.
Ben de, tabiki yapmak isterlerse sevgili Alice , Makyajlı kareler ve Sen istiyor ruj güzellikleri mimliyor.
Sevgiler,
Çalışan anne

7 yorum :

  1. Harika bir mim. Bende senin aksine tam bir film-dizi koliğim. Mumlarla benimde aram yok, bol pijamalar genelde benimde tercihim. Bende bu mimi yapacağım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi, bakalım. Ben de cevaplarını merak ediyorum :)

      Sil
  2. Maske yapmayı ben de unuturum hep :D Yapmaya çalışacağım canım. Teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz sanırım sadece alış veriş için tek başımıza dışarı çıkıyoruz :) davetime katıldığın için teşekkür ederim, çok içten bir yazı olmuş :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davet için ben teşekkür ediyorum. Sanırım, evet, alışverişle başbaşa kalıyoruz :)

      Sil
  4. teşekkürler tatlım en kısa zamanda yapacağım:))

    YanıtlaSil