29 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı alışverişi

Herkese iyi haftalar!
Yılbaşına iki gün kaldı ve bir çok mağaza ve marketlerde indirimler başladı bile. Bir biriyle yarışırcasına 30% başlayıp 70% kadar indirim yapıyorlar. Tabi, en çokta bizim işimize yarıyor, indirimli almak varken, neden normal fiyatından alayım. Bir kaç ürün dışında tamamen ihtiyaç olmak üzere neler aldığıma bir göz atalım:
 İlk olarak Gratiste neler aldım:
*Himalaya yüz yıkama jeli - 9,9 TL
*Loreal nemlendirici krem - 15,50 TL
*Nivea roll-on - 9,90 TL
*Burt's Bees dudak balmı - 8,25 TL
*The Balm Mont Balm far paleti - 19,90 TL (ihtiyaç dışı ama renklere bayıldım, almasam olmazdı)
*The Balm ikili göz fırçası - 18,50 TL
*Eklips dudak fırçası - 1,95 TL
*Benri kare pamuk - 2,95 TL
*Benri pamuk çubuğu - 0,95 TL
*Benri kağıt sabun - 2,00 TL (denedim ve bayıldım)
Watsons'a gelecek olursak:
*Pure Beauty jel krem - 18,22 TL
*Loreal kusursuzlaştırıcı serum - 16,95 TL
*Loreal göz çevresi kremi - 16,95 TL
*Collagen el kremi - 3,99 TL
*Sweet Snuggles el kremi - 3,90 TL
*Rimmel London Longlasting fondöten - 11,70 TL
*Rimmel London Stay Matte primer - 10,40 TL
*Blistex dudak balmı - 8,5 TL
*NYC eyeliner - 10 TL civarı (indirim yoktu)
*Islak mendiller - 5 TL civarıydı
Rossman'da aldıklarım ise:
*Elidor kuru şampuan - 6,99 TL
*Maybelline jel eyeliner - 12,40 TL
*Maybelline maskara - 10,90 TL (yeni çıktı)
*Maybelline göz kalemi - 4,95 TL
*Rival de Loop maske - 1,95 TL
Ayrıca, Maybelline standa yaklaştığımda benimle bir erkek ilgilendi ve bir çok tavsiyede bulundu. Gerçekten bazı bayan satış danışmanlarında bilgiye sahip olması çok hoşuma gitti.

Benim aldıklarım bu ürünler. Uzun zamandır hiç bir şey almayacağım, ihtiyacım neyse aldım. Belki, sizlere fikir olur bu yazım, indirimler 31 aralık'a kadar devam etmektedir. Bitmeden yetişin, derim!
Bu sefer bir çok indirimden memnun kalmadığımı da belirtmek istiyorum. Mesela, Watsons Rimmel London'da sadece 35% yapmış, halbuki 50% yapsalar ne olur? Yine zararda olmazlardı. Maybelline ve Loreal 40% olması da pek heycan verici değildi. Yani, Maybelline veya Loreal alacaksanız Rossmana gitmenizi tavsiye ederim. Gratis The Balm'da 10% kadar cimri davrandı, sadece 40% yaptı ama Gosh markasında 50% yaptı - yani birbirini dengelediler diyebilirim. Umarım, sonraki indirimlerde bizim memnuniyetsizliğimizi dikkate alırlar!
Siz neler aldınız? İndirimlerden memnun kaldınız mı?
Sevgiler,
Çalışan anne


12 yorum :

  1. Hepsi çok güzel ürünler, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Himalaya ürününden çok memnun kalacaksınız, geçen sene yurtdışında birkaç ürününü deneme şansım olmuştu ve çok beğenmiştim.Gratis iyi ki getirdi :)) Tüm aldıklarınızı güzel günlerde kullanın; iyi seneler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Himalaya temiz içeriğe sahip olduğunu bilsem de, kullanmayı pek cesaret etmemiştim. Yıkama jeliyle başlamak istedim sonunda. Memnun kalırsam, devamını da kullanacağım.

      Sil
  3. Rimmel London'ın Longlasting'ini görünce birden alma istediğim canlandı. Ama fondöten çok ağır kalıyor ve onun yerine bb krem kullanıyorum uzun süredir. Ah bu ben kendimi nerelerden atsam .. Çok güzel ürünler almışsın, güzel günlerde kullan canım. Hoşça kal. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük olarak ben de BB kremleri kullanıyorum. Bazen ama gerekiyor fondöten.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın.
    ben loreal nemlendiriciyi alıp almama konusunda hala kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Ben de kararsızdım, 2-3 gündür kullanıyorum ve cildim karma olmasına rağmen memnunum. Yapısı ince ve hafif ama nemlendirmesi gayet başarılı. Tabii, kuru cilt tipiniz var ise, daha yoğun nemlendirici seçmeniz gerekir.

      Sil
  6. ürünlere bayıldım, bloğunuzu çok beğendim,takipteyim!
    bana da beklerim zeyusanka.blogspot.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil