22 Ekim 2014 Çarşamba

Faberlic alışverişi

Merhaba!
Dün kendimi biraz şımarttım, ufak bir alışveriş yaptım. Bir sürü yeni ürünler geldi ve kendimi tutmak oldukça zordu. Neler aldığıma gelirsek:
*Expert serisi EVERSTRONG amla yağı içeren yenileyici saç serum -krem. Harika özelliklere sahip bu ürün, bana da lazım dedim ve aldım. Ürün kodu: 8969 ve fiyatı 15,3 TL
*Expert serisi EVERSTRONG amla yağı içeren yenileyici saç maskesi. Maskesiz olmazdı zaten. Ürün kodu: 8977 ve fiyatı 15,3 TL
*Kalem göz farı - 2 adet. Mürdüm ve kahverengi tonlarda, renkler çok güzel; ben bayıldım. Mavi rengi da mevcut, fakat oldukça koyu.Ürün kodları: 5263, 5266 ve fiyatı 12,8 TL (her biri)
*Kalem ruj - mürdüm rengi. Koyu renk, tam kışlık; mmm sevdim. Üç renk daha var, pembe tonlarında. Ürün kodu: 4734 ve fiyatı 12,8 TL
*Uzatıcı maskara - siyah. Kirpikleri uzatmayı vaad eden maskara. Çok umutluyum kendisinden. Ürün kodu: 5216 ve fiyatı 20,4 TL

Kullandıkça yorumlarımı burada mutlaka paylaşacağım.
Sizin  Faberlic ürünleri kullanma fırsatınız oldu mu? Beğendiğiniz ürünler var mı?
Sevgiler,
Çalışan anne

1 yorum :