7 Eylül 2014 Pazar

20 gün: İhmal Edilen Ürünler

İyi pazarlar!
#20gundemakyaj tag'ın son günündeyiz. Severek yazdığım bir tag oldu. Sevgili @elifcrt ye teşekkür ediyorum burdan. Ve ihmal ettiğim ürünlere geçiyorum:
* The Balm Shady Lady far paleti: renk seçeneği çok olsa da nedense elimin gitmeği bir ürün. Fazla ışıltılı olmasında kaynaklıyor olabilir.
*The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcı: herkesin göz bebeği olsa da, ben hep ihmal ediyorum. Belki mat makyajları sevdiğimden olabilir.
*The Balm Hot Mama allık: çok severek aldığım allık olsa da, kullanmıyorum. Palyaçoya benzediğimi düşünüyorum bu allığı kullandığımda. Sevenlere sonsuz saygım. Belki kullanımım yanlıştır. Bilemiyorum...
*The Balm Instaın allık - Toile: renk oldukça canlı, bir türlü cesaret edemiyorum kullanmaya. 3-5 ay oldu alalı, deneyemedim bile. Kullananlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim

Tag'ımızı de bitirdiğime göre artık yeni yazıları hazırlamalıyım, değil mi?
Sevgiler,
Çalışan Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder